مطالب مشابه

‫27 نظر

  1. معصومه

    با سلام
    برنامه ۴ساله شما را مطالعه کردم موفق باشید ان شا الله شما در مجلس به عنوان حامی بانوان ببینیم

    پاسخ
  2. پگاه

    موفق باشید خانوم دکتر خوش قلب

    پاسخ
  3. وجیدی

    خانم دکتر ناصری
    سوابق و برنامه های شما را مطالعه نمودم امیدوارم در این دوره شاهد حضور حامیان حقوق ملت چون شما در خانه ملت باشیم با آرزوی تحقق تمام حقوق مردم با پشتوانه شما و ایزدمنان

    پاسخ
  4. کاشانی

    برنامه ها جامع و سازنده.
    با امید موفقیت و تحقق اهداف

    پاسخ
  5. کیخا

    با ارزوی موفقیت برای شما. در این برهه به وجود افرادی همانند شما بسیار نیازمندیم.

    پاسخ
  6. غیاثوند

    با سلام
    نیاز امروز جامعه ما که شاید مقدم بر مباحث کلان اقتصادی و سیاسی است بحث اصلاح و تقویت زیر ساخت های اجتماعی و فرهنگی است که متاسفانه اکثر افراد جامعه و روشنفکران از آن غافل هستند. تا زیر ساخت ها سالم و مهیا نباشد اصلاحات سیاسی و اقتصادی هم نتیجه نخواهد داشت . همین باعث آشفتگی فعلی در جامعه ایرانی شده و اعتماد و سرمایه اجتماعی را از بین برده است.
    برنامه های خانم دکتر را دیدم به نظرم جزو معدود افرادی هستند که در این دوره به این مباحث دقت کرده و آن را در برنامه خود گنجانده اند.

    چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید.

    پاسخ
  7. صمدی

    سرکار خانم دکتر ناصری گرامی امیدوارم پشتکار و پی گیری هایی که در کارهای علمی و اجرایی دانشگاهی داشتید در قانون گذاری و مجلس نیز ادامه دهید. بهترین ها را برای تان آرزو دارم.

    پاسخ
  8. فاطمه بیات

    با سلام و خدا قوت خدمت سرکارخانم دکتر ناصری عزیز

    پاسخ
  9. ت. حبیب‌زاده

    سرکارخانم دکتر ناصری دارای اکثر شرایط و ویژگی‌های یک نماینده طراز انقلاب اسلامی است. هم از نظر علمی بویژه در حوزه مبارزه با فساد و هم از نظر اخلاقی و سلامت در رفتار و کردار که این روزها در کشور ما به گوهر نایابی تبدیل شده است. ان‌شاالله که بتوانند در مجلس شورای اسلامی آینده وارد شده و مثمر ثمر واقع شوند.

    پاسخ
  10. فاطمه بیات

    با سلام و خدا قوت خدمت سرکارخانم دکتر ناصری عزیز ، خانم دکتر از این که عزیزانی مثل شما کاندید نمایندگی این دوره شدن خوشحالیم، از این جهت که از جنس خود مردم بوده و خدمت رسانی به اقشار مختلف رو از شما دیدیم و قطعا باز هم خواهیم دید. دعای خیر ما همراهتون .امیدواریم که در این مهم موفق و موید باشید با حول و قوه الهی

    پاسخ
  11. معصومه چناپارچی

    سلام
    روزبخیر خانم دکتر مهربون و دووووووست داشتنی
    از اینکه اسمتون رو تو لیست کاندیدا میبینم خیلیییی خوشحالم
    همراه شما هستم و مطمئنم که موفق میشین
    چون خدا حامی افرادی مثل شما که دلسوز مردم و حامی حق الناس هستید، هست
    براتون بهترینها رو آرزو دارم

    پاسخ
  12. علی پزشکی

    خانم دکتر ناصری از شجاع‌ترین و دلسوزترین اساتیدی بوده‌اند که من تابحال در زندگی‌ام دیده‌ام. برنامه‌هایشان بسیار عالی‌ست و مطمئنم نمایندهٔ خوبی برای شهر تهران خواهند بود. با افتخار به ایشان رأی خواهم داد.

    پاسخ
    1. parliament

      جهت حمایت از ایشان در تلگرام می توانید عبارت
      @parliction_bot را به همراه کد نامزدی وارد کنید و به ایشان رای دهید.

      پاسخ
    2. آزیتا

      جزء افتخارات اینجانب دوستی با شماست
      اگر امثال شما در راس امور باشند قطعا ایران گلستان خواهد شد
      پس پیش به سوی ایرانی آباد و گلستان با دکتر ناصری عزیز

      پاسخ
  13. کاویان

    با سلام
    برنامه هایی که ارایه کردید بسیار بجا و الزامی برای جامعه امروز ماست
    امیدوارم که در جهت تحقق برنامه ها و اهداف ترسیم شده موفق و موید باشید

    پاسخ
  14. نوبهاری

    سلام خانم دکتر ناصری عزیز من هم به شما تبریک می گم بخاطر تصمیم بزرگی که گرفتید. نیت شما خیر هست خداوند هم به شما کمک می کنه مجلس به افرادی مثل شما جوان، توانا، شریف باقلب و فکر بزرگ نیاز دارد.

    پاسخ
  15. نوبهاری

    سلام خانم دکتر ناصری
    من هم به شما تبریک می گم به خاطر قدم در میدان بزرگی گذشتید چون نیت شما خدمت هست بی شک خداوند هم در این راه پشت وپناه شما خواهد بود.
    مجلس به انسانهای شریف، پرتلاش، خیرخواه، باسواد، با قلب پاک و فکرهای بزرگ نیاز دارد.
    برای شما آرزوی موفقیت دارم.

    پاسخ
  16. حمیدرضا شهبازپور

    خانم دکتر برنامه ۴ ساله ای که تنظیم شده بسیار عالی هست و من اطمینان دارم که اگر به مرحله اجرا برسند، بازخورد خوبی در جامعه خواهد داشت واین مهم قطعا جز با پشتکار، پیگیری و مدیریت محقق نخواهد شد، امیدوارم در این راه موفق و پایدار باشید.

    پاسخ
  17. س.طهماسبی

    با توجه به شناختی که از شما هست و با اتکا به صراحت و شفافیت روحیه پیگیری موجود در شما قطعا جزو کاندیدهای موفق و در صورت ورود به مجلس مایه خیر کشور و مردم خواهید بود.
    آرزوی موفقیت دارم برای شما.

    پاسخ
  18. مسیح سفارزاد

    سلام و ادب
    با توجه به تخصص شما در امور بین الملل امیدوارم در انتخابات آتی موفق باشید. در این برهه زمانی، توجه به موضوعات مرتبط با FATF و کنواسیونهای بین المللی از اهمیت بالایی برخوردار است. ارزوی سربلندی از رقابت پیش رو

    پاسخ
  19. شوشتری

    سلام خانم دکتر ناصری
    امیدوارم با کمک و نگاه خداوند درهدفی که دارید ابتدا ثابت قدم و سپس موفق باشید، امیدوارم فشار افکار مخالف و متضاد در طول راهی که در پیش دارید منجر به تغییر اهداف و عقاید شما نگردد، انشاءالله خداوند توفیق خدمت شایسته به شما عطا نماید. خدا یار و یاور افرادی خواهد بود که بخاطر مصلحت از مسیر حق و حقیقت خارج نمی شوند.

    الحمد لله الذی جعل اعدائنا من الحمقاء

    پاسخ
  20. سید جواد

    درود بر شما خانوم دکتر ….بی شک مجلس نیازمند افراد اگاه .متخصص و کارامدست …جایگاهی ک از نظر من به اندیشه و تفکر شما نزدیک است ….برایتان موفقیت و پیروزی در راه تحقق دموکراسی واقعی رو دارم ….

    پاسخ
  21. لیلی حبیبی

    سلام و درود خدمت خانم دکتر عزیز و کلیه دوستان و بزرگوارانی که این متن رو می خوانند. واقعا خوشحالم که استاد و فرهیخته دلسوز و متخصص و متهعد و توانمند و جسور با توجه به شرایط جاری داوطلب این مسند بسیار مهم و استراتژیک شدید.امیدوارم با نگاه نو و متفاوت حقوقی و به ویژه در سطح بین المللی و ملی و تجربیات شایسته ای که در حوزه کنوانسیون و متون حقوقی مرتبط داری بتوان اقدامات مثمر ثمری رو در مجلس و نظام انجام داد . بنده برام افتخاره که دوست و همکار و دلسوزی چون شما دارم. خداوند با زحمات و دلسوزی های شما روح پدر شهید بزرگوارتو شاد کنه. برات از صمیم قلبم ارزوی توفیق دارم.

    پاسخ
  22. زهره جهانی

    سلام خانم دکتر رزومه شما بسیار عالی است خیلی پر تلاش هستین امیدوارم تو این زمینه موفق باشید

    پاسخ
  23. محمدپور

    سلام و عرض ادب
    سرکار خانم دکتر لیلا ناصری بی شک مردم ناامید از اصلاحات و تغییراتِ مثبت در جامعه امروز ما به حضور افرادی چون شما در کانون قانون گذاری نیازمند است. امیدوار و مطمئمن هستم برنامه های جامع، مردم محور و فقرستیز حضرتعالی می تواند امید به آینده ای بهتر و ایرانی آبادتر را برای مردم سرزمینم به ارمغان آورد. از صمیم قلب موفقیت و پیروزی را برایتان آرزومندم.

    پاسخ
  24. مسعود حبیبی

    سرکار خانم دکتر ناصری امروز خوشحالم که توانستم به شما رای بدهم…برایتون آرزوی موفقیت و سربلندی و توفیق خدمت به کشور عزیزمان را دارم.

    پاسخ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هشت + 2 =

تمامی حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ است.طراحی شده توسط لیماوب